Saturday 12 March 2011

hmm... :(

Hi
Nak tahu tak hari nie hari menyedihkan ...not hari but ...saat nie..
bercinta x semestinya buat bukan2...tahla..xniat pun nak memalukan sape2 tapi mulut jiran nie kadang2 over . Gosip tah bukan2...sblm aku mulut over sikit better cari rumah lain..tak plak aku ajak masuk umah kalau ada 'penjaga' aku diaorg yg jemput masuk umah. Tak sangka...ingtkan kat kg jer org sibuk jaga tepi kain org tapi dok taman bandar besar pun sama..xpaham la...baru lagie kot aku kat sini, Skrg aku rasa sgt membebankan penjaga aku kalau aku still stay di sini..

Kadang2 bila fikir balik org yg cetek agama x seteruk org yg tinggi agama... Doakanlah hope anak dia x seburuk  seperti pandangan dia pada aku...

xtahulah apa patut  aku buat stay atau pergi...
                 ------------------------------------------------------------------------------------
PM mood - :(

No comments:

Post a Comment